mindfulnessmamma

Vad vill ni läsa om?

Kategori: Allmänt


Den här bloggen har varit igång flera år nu och jag vet att det finns en skara som följer den. En del har nog lärt känna mig en del vid det här laget och en del av er som läser känner mig riktigt, riktigt bra. 

Nu till frågan i rubriken! Vad vill ni läsa om här på bloggen? Har ni något särskilt ämne ni skulle vilja att jag tog upp? Har ni frågor ni vill att jag ska svara på? I sådana fall- fram med det så ska jag se vad jag kan snickra ihop. 


KOMMENTARER:

  • åsa säger:
    2013-10-03 | 21:18:46
    Bloggadress: http://www.hafva.blogg.se

    Jag gillar den mix du har, allt från barn/familj, till jobb, tips på mat & bak, värderingar, åsikter kring mat/vikt och ditt arbete med "frisk och fri"!
    :D

    Svar: Låter bra Åsa!
    Mindfulnessmamma

  • Anonym säger:
    2013-10-04 | 19:46:46

    Grattis till graviditeten, lyckans barn som får dig till mamma.
    Att följa din vardag, dina bok tips, dina värderingar och din härliga syn på livet är en förmån.
    Du är en fin förebild på många plan, som mamma, en förebild som visar att det går att bli frisk från ätstörningar och hitta en bra balans med träning och att det är ok att må bra och njuta av livet.
    Du gör ett toppen jobb som livs förebild.
    Fortsätt att vara du.
    Ha en fin helg.
    Lev väl och njut av livet!
    Kram lilla jag

    Svar: Wow! Tack för underbara ord!
    Mindfulnessmamma

  • Jessika säger:
    2013-10-05 | 22:36:45

    Jag hade gärna velat läsa om hur mkt hjälp från din familj som du fick i ditt tillfrisknande från ätstörningen. Var det du själv som gjorde hela jobbet eller fick du mkt stöd?
    Sedan gillar jag också att din blogg har varierande inlägg! Mindfulnessen vet du att jag är intresserad av :)! Tips mkt bra att ta hjälp av den under förlossningen. Det gjorde jag under min andra förlossning.

    Kram och fortsätt vara du

    Svar: Tack för dina ord! Det där ska jag absolut skriva om inom en snar framtid. Blev nyfiken på hur du använde mindfulness under förlossningen?
    Mindfulnessmamma

Kommentera inlägget här: