mindfulnessmamma

Kom i form snabbt efter graviditeten? Nej, tack!

Kategori: Allmänt, Barn och familjeliv

 
Jag har bestämt mig. Jag kommer inte låta mig stressas av artiklar som denna. 
 
 
Jag kommer inte låta mig påverkas av träningshets och eventuella frågor om hur många kilon jag har kvar. Jag kommer att påminna mig om att kilon får stanna kvar och om att var sak sin tid. 
 
Jag vill verkligen att alla mammor ska känna lugnet, kunna njuta av dagarna med sitt/sina barn utan stress över kropp och kilon. 
 
Den här gången har jag modet att sätta gränser för vad jag ska ta in och vad jag tillåter att människor säger till mig. Gör det ni också. 
 

KOMMENTARER:

  • Birgitta säger:
    2013-10-12 | 19:27:23
    Bloggadress: http://lyckligagatans.blogg.se

    Det låter klokt! Som nybliven mamma har man ju fokus på något mycket, mycket viktigare! Läste förresten ett bra blogginlägg hos Anna som är PT. Hon berättar öppet att hennes livsstil gått för långt. Mycket bra att se att det träningsbloggar visar faktiskt kan vara ouppnåeliga idela som präglas av osunt tvångsbeteende: http://trendotraning.se/2013/10/04/mal-halsa/
    /B

    Svar: Tack för kommentaren och bloggtipset!
    Mindfulnessmamma

Kommentera inlägget här: