mindfulnessmamma

Kläder att växa i!

Kategori: Allmänt

 
 
Jag har fått skaffa mig lite nya kläder nu för min växande mage som trots att det inte gått riktigt halvvägs än har hunnit växa en hel del. Lite nytt och lite begagnat har det blivit. Jag hade inte kvar ett enda mammaplagg sedan tidigare graviditeter.
 
Senaste nytillskottet i mammagarderoben är denna underbara klänning från Hafva-kärlek vid första ögonkastet! Vackert lila med prickar i orange. Jag har verkligen en förkärlek till prickar och denna färgkombination är fantastisk.
 
 
 
 

Valja - Mammaklänning "Dots" (lila/prickig)

KOMMENTARER:

  • Åsa säger:
    2013-10-30 | 20:12:53
    Bloggadress: http://www.hafva.blogg.se

    Åh, varmaste tack för dina fina ord!
    Jag är så glad att den passade, för det här är ju verkligen din färg!
    Den är grymt snygg, och många kunder har påpekat att dom önskat att dom varit gravida, när dom fått syn på den här klänningen!
    Hihihi..
    : )

    Svar: Mkt snygg! Din butik är såååå toppen!
    Mindfulnessmamma

  • Mela säger:
    2013-10-30 | 21:54:34
    Bloggadress: http://melano.blogg.se

    Tack :)

    Du har nåt fantastiskt att se framemot, att bli trebarnsmamma är det bästa som hänt mig :D

  • jota säger:
    2013-10-31 | 07:55:02

    Vilken super fin klänning, jag kan tänka mig att den får både dig och din omgivning glad. Färg och prickar brukar han den effekten tycker jag.
    Njut av livet och fortsätt lyssna på dina behov.
    Lev väl och må bäst!
    Kram lilla jag

    Svar: Älskar såväl färgglatt som prickar! Tack för fina ord!
    Mindfulnessmamma

  • Birgitta säger:
    2013-10-31 | 12:50:03
    Bloggadress: http://lyckligagatans.blogg.se

    Wow, vilken fin klänning. Kan tänka mig att du är superfin i den. /Birgitta

    Svar: Eller hur-jättefin! Snart ska den invigas!
    Mindfulnessmamma

Kommentera inlägget här: