mindfulnessmamma

När flytet blir stört

Kategori: Allmänt


Statusen är bättre idag, men fortfarande ont i magen, lätt yrslig och allmänt låg energinivå.

Jag ogillar starkt när vardagens planer rubbas på grund av sådant jag inte kan påverka. När rytmen haltar. När flytet blir stört.

Det är en träningssak att öva på att acceptera sådant här. Att lära mig att känna lugnet trots sådant här. Att kunna vila i det oförutsedda.

Skjutsade barnen till kompisar idag. Stannade till på Team Sportia. Spanade bland annat in dessa.

Köpa eller inte köpa, det är frågan? Har ni provat?




 

 

KOMMENTARER:

  • Birgitta säger:
    2013-03-11 | 15:59:38
    Bloggadress: http://lyckligagatans.blogg.se/

    Jag är själv sugen på sådana, men har ej testat. Dock ÄLSKAR jag att springa m kompressionsstrumpor, de är så sköna! /B

    Svar: Härligt! Kul att höra att du är nöjd med dem. Vad är det som är så bra med dem? Var har du köpt dina? Beställt massa nya träningskläder igår =)
    Mindfulnessmamma

  • /B säger:
    2013-03-11 | 18:45:32
    Bloggadress: http://lyckligagatans.blogg.se/

    Jag haar några olika par kompressionsstrumpor, de är utan "fot", har både klickat hem på nätet och köpt på ntersport i Luleå. Att de klämmer åt kring vaden och ökar blodcirkulationen är jätteskönt. Om de ökar min uthållighet vet jag inte - men det KÄNNS superbra. :-) /B

    Svar: Kanske måste testas!
    Mindfulnessmamma

Kommentera inlägget här: