mindfulnessmamma

Bloggproblem och söndagstankar

Kategori: Allmänt

 
Lite frustrerande att komma hem och inse att det går bättre att blogga från mobilen än från datorn. Brukar vara tvärtom. Jag får inte alls upp alla de verktyg som brukar finnas tillgängliga såsom HTML, fetstil/kursivt och så vidare. Infoga bilder från datorn strular också. Sidan är färdig, men innehåller fel. Ja, jag märker det och kan bara hoppas det ordnar sig snart.
 
Svårt att länka, svårt att att lägga ut klipp och så vidare. För att inte säga omöjligt.
 
Söndag och jag klurar på om jag ska bege mot gymmet på eftermiddagen. Imorgon är arbetsveckan igång och veckan är fylld av aktivieteter och desto svårare att ta sig iväg. Kräver i alla fall mycket mer planering. Jag är sugen på en ny utmaning på löpbandet och kan hända det sker idag. Ha en fin söndag kära bloggläsare och vänner!
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: