mindfulnessmamma

Drömmar, mål och planer

Kategori: Allmänt

 
 
Skön känsla det där att vara uppfylld av drömmar och mål som betyder mycket för en. Att veta vad som är rätt för en och vad som är menat att man ska göra. Jag vet att planerna jag har är fullt rimliga, kanske om omedelbart, men åtminstone på sig.
 
 
 
 
 
Bland annat har jag en föreläsningsidé som känns viktig. En idé som jag verkligen tror på. Jag har sått ett litet frö och hoppas att det kommer att börja gro. Snart. Jag ska vattna det omsorgsfullt och ge det all den näring det kan behöva.
 
 
 
Några ord på vägen mot dina drömmar, mål och planer:
 
 
 
 
 
 
"Det finns mycket i världen för oss alla-
om vi bara har ögon att se det."
 
 
"Människans störst plikt borde vara
att försöka utveckla de gåvor
hon fått av naturen."
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: