mindfulnessmamma

Naturupplevelser

Kategori: Allmänt

 
 
Naturen kan verkligen vara magisk. Den kan verkligen trollbinda mig. Att möta riktigt vacker natur kan göra att allt liksom stannar upp. Tid och rum. Här och nu. Ingenting annat än ett stort lugn infinner sig i min kropp.
 
 
Häromdagen gjorde vi ett 1-timmes stopp vid Storforsen, ett så vackert ställe som vi helst besöker minst en gång varje sommar. Naturligtvis tog jag en del bilder.
 
 
 
 
 
 
Jag kan stå och titta ut över den mäktiga forsen nästan hur länge som helst.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Imorgon åker vi på en liten trip för att bland annat bo en natt på Katerjokk turiststation och åka över till Norge. Jag ska samla på naturupplevelser och naturbilder. Tänk så mycket vackert vi har nära oss om vi bara tittar efter det.
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2013-07-07 | 08:52:13
    Bloggadress: http://annasvikt.bloggsida.se

    Åh, Storforsen som är sååå vackert! Då har du fått andas lite " riktig " luft också! :D ( Piteluften ).
    Kommer där ifrån.

    // Anna

    Svar: Storforsen är underbart!
    Mindfulnessmamma

Kommentera inlägget här: