mindfulnessmamma

Mindfulnessmamma flyttar!

Kategori: Allmänt

 
 
Nu är det bestämt! Mindfulnessmamma flyttar. Inom en snar framtid kommer jag istället att blogga på Livskick.
 
Livskick Magasin är ett livsstilsmagasin som handlar om hälsa och välbefinnande med sunda ideal som grund. Vi vill förmedla att det är okej att inte vara perfekt och att man kan träna och äta hälsosamt utan krav – och att fixering vid utseende och perfektion inte har med hälsa att göra.

Många känner att de inte duger, att de inte når upp till samhällets bild av den perfekta människan. Men vi är alla perfekta som vi är.

 

 

Jag ser fram emot att bli en del av Livskick! Och jag lovar, ni som följer mig på bloggen kommer absolut att känna igen sig även om adressen till bloggen kommer att vara en annan. Jag kommer att blogga precis i samma linje, skriva om sådant som ligger mig varmt om hjärtat. Jag överger aldrig det jag står för och det jag tror på!

 

 
 
 Just nu njuter jag av ännu en ledig dag och ser fram emot några dagar i husvagnen och i skidbacken med fina familjen. Var rädd om er och hoppas att ni har en fin julledighet.
 
 

 

 

 

 
Kommentera inlägget här: