mindfulnessmamma

I radio om Luleås lokalavdelning av ABK

Kategori: Ätstörningar

 
 
Som ni kanske redan läst här på min blogg gör jag just nu var jag kan för att få Luleås lokalavdelning av Riksföreningen Anorexi/Bulimi-kontakt att leva vidare för att kunna växa och utvecklas!
 
 
Idag sändes radioinslaget som spelades in tidgare i veckan:
 
 
 
Bild: Radio Norrbottens hemsida
 
 
 
 
 
Jag har framtidshopp och tro! Lokalavdelningen behövs i Norrbotten och jag gillar verkligen att vara en del av Riksföreningen!
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Liselotte säger:
    2013-04-19 | 21:29:07

    Önskar jag kunde hjälpa dig! (mer än att använda ditt medium för att nå ut - tack!)
    Dock mååånga mil söderut...

    Håller tummarna och tror på dig!

    Svar: Tack gulliga du!
    Mindfulnessmamma

Kommentera inlägget här: