mindfulnessmamma

Levande julkrubba

Kategori: Allmänt

 
Adventstider närmar sig! En mysig tid med mycket ljus och värme tycker jag.
 
 
 
I  år har jag antagit en ny utmaning! Varje år kan luleborna gå och titta på en levande julkrubba på julafton i vår vackra domkyrka. Det är alltid fullsatt, så mysigt och stämningsfullt! Jag har varit där som åskådare flera gånger, men i är ska jag vara en del i skådespelet!
 
Jag ska nämligen gestalta Maria! En både spännande och rolig utmaning! Igår hade vi vår första repetition och jag tyckte faktiskt att det gick riktigt bra.
 
 

KOMMENTARER:

  • A Bib By Anna säger:
    2012-11-28 | 15:39:26
    Bloggadress: http://abibbyanna.blogspot.se

    Häftigt! Lycka till!

    Svar: Tack! Anders Ö är Josef =)
    Mindfulnessmamma

  • Birgitta säger:
    2012-12-02 | 10:26:50
    Bloggadress: http://lyckligagatans.blogg.se

    Det blir extra kul att gå på levande julkrubban i år ! :-) /Birgitta

    Svar: Hoppas du tycker det efteråt också =) Spännande ska det bli!
    Mindfulnessmamma

Kommentera inlägget här: