mindfulnessmamma

Längtan

Kategori: Allmänt

 
 
Det närmar sig. Jag har verkligen längtat. Min kropp har längtat.
 
 
 
Längtat efter friheten. Efter lugnet. Efter andningspauserna. Efter påfyllandet av energi som jag verkligen får i Kåbdalis. I husvagnen och i skidbacken. Vid brasan. Tillsammans med familjen.
 
 
Längtat efter vyerna. Efter den vackra naturen. Det magiska i att vara en del av det.
 
För några år sedan har jag inte kunnat föreställa mig det här. Jag hade aldrig åkt slalom. Jag hade ingen erfarenhet av husvagnsliv. Det är spännande med det nya. Det är häftigt att prova på nytt som vuxen. Att vara nybörjare och upptäcka att det outforskade kan vara alldeles underbart.
 
På fredagen åker vi nerför backarna i Kåbdalis för första gången för den här skidsäsongen.
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2012-11-18 | 00:22:34
    Bloggadress: http://anna.arkblad.se

    Bilderna "andas" harmoni & lycka! Önskar er en fridfull helg i backarna så att energiförrådet fylls på igen! ☺

    Svar: Vi hade två underbara dagar! Tack!
    Mindfulnessmamma

  • Johan säger:
    2012-11-20 | 10:11:27
    Bloggadress: http://schumacher4ever.blogg.se

    Det låter ju helt underbart! Och skidor är superkul! :)

    Svar: Helt fantastiskt!
    Mindfulnessmamma

  • Maria säger:
    2012-11-20 | 22:29:24
    Bloggadress: http://medelaldersbloggaren.bloggplatsen.se

    Hej!
    Vilken härlig blogg, blir lugn av den. Du skriver om viktiga och riktiga saker, som finns. Tack!

Kommentera inlägget här: