mindfulnessmamma

Frisk och fri-att njuta av det goda

Kategori: Frisk och fri


Idag, mitt vardagslyx, en glasstrut efter middagen, helt allena innan jag skulle tillbaka till jobbet för kvällens arbetsplatsträff.  Bara för att jag blev så glassugen av det ljuvliga vädret som idag har varit fyllt med sommarkänsla. Bara för att jag ville och så gott det var. Helt oplanerat. Bara en känsla av att det skulle vara så gott och det var så gott. Detta är friskheten och friheten en dag i maj, en solig härlig dag.

Och jag visste att detta skulle inte påverka mig under resten av dagen och det kommer inte att påverka mig under morgondagen. Friheten är så påtaglig sådana här gånger.

KOMMENTARER:

  • Nils Åström säger:
    2012-05-24 | 22:51:41

    Det gjorde du rätt i! Att glufsa i dig en strut!

Kommentera inlägget här: