mindfulnessmamma

Trevligheter

Kategori: Allmänt

 
Just nu regnar det trevligheter över mig. Inte alls regnar som något man vill ska gå över. Mer som ett konfettiregn som jag står inunder samtidigt som jag leende tittar uppåt skyn. Jag känner mig glad.
 
Igår en 40-årsfest under vilken timmarna rusade fram i ett hiskeligt tempo.
 
 
 
Ikväll fredagsmys med Spa-tema med fina tjejer. Efter fot- och handbad surrade vi och åt av småplocket jag hade förberett.
 
 
Plockmat var förut någon svårt och gruvsamt. Idag kan jag verkligen njuta av det.
 
 
Just nu känner jag mig glad, tacksam och faktiskt snudd på upprymd.
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Åsa säger:
    2012-07-07 | 13:37:26
    Bloggadress: http://hafva.blogg.se

    Mmmm.. ser supersmarrigt ut!
    : P

    Svar: Yes-det var det också! =)
    Mindfulnessmamma

Kommentera inlägget här: