mindfulnessmamma

Söndagsplaner som förändras

Kategori: Allmänt





Idag hade jag i mitt huvud planerat att ta med mig barnen på gymmet och springa på löpbandet-redan på förmiddagen, åka iväg med återvinningen vi har liggandes hemma, veckoplanera middagarna, veckohandla, få en del gjort här hemma, gå en vända på stan....


.... på något sätt skulle det hinnas med innan kl 14 när vi får kompisbesök här hemma.


Nja, så blev det ju inte riktigt. Söndagen ska njutas och tas lite som den kommer. Något av allt detta kommer jag absolut att göra någon gång under dagen, men vissa saker har helt och håller prioriterats bort. Bort från den här dagen.

Jag sitter än i morgonrocken och har spenderat lång tid vid frukostbordet, som frukostdesert följde många omgångar vänd-tia med sonen.

KOMMENTARER:

  • Nils säger:
    2012-02-01 | 14:18:29

    Helt rätt och gillas! :)

Kommentera inlägget här: