mindfulnessmamma

Jag gjorde det

Kategori: Allmänt

 
Jag gav mig själv det jag behövde trots huvudvärk och trötthet. Oavsett hur det än kändes innan, precis som jag bestämde mig igår. Jag påminde mig om hur bra det kan kännas efteråt. Jag gav mig själv en joggingrunda som kändes bättre än på länge. Fortfarande förvånande att det kan kännas så bra efter ett tag när kroppen inte mår helt prima när den börjar jobba på rundan. Faktiskt fantasiskt hur kroppen är. Hur läkande det kan vara att bara röra på sig. Kostar heller ingenting alls.
 
Ibland kan just detta vara den rätta melodin. En annan dag kanske inte.

KOMMENTARER:

  • Helle säger:
    2012-08-14 | 21:26:26
    Bloggadress: http://bullochjag.blogspot.com

    Det är precis som du säger - vissa gånger är en löptur bästa medicinen. Trots att kroppen känns seg och själen trött kan det vara alldeles rätt att "ta ut sig" i spåret.

Kommentera inlägget här: