mindfulnessmamma

Möte med Sara Edwarsson

Kategori: Barn och familjeliv



Igår var dottern och jag på Sara Edwardssons härliga show fylld med medryckande allsång!





Efteråt fick vi träffa henne och vi köpte hennes skiva Dansbarn, som dottern fick signerad på ett personligt vis. Planen att fotograferas tillsammans med Sara blev inte av då spänningen blev alltför stor.

Att gå på olika evenemang med barnen är verkligen roligt! Det berikar mitt liv så mycket att gå på olika evenemang och jag är så glad att få möjlighet att dela sådana här stunder tillsammans med barnen, att se hur de trivs och njuter.




KOMMENTARER:

  • Åsa säger:
    2012-04-02 | 22:17:49
    Bloggadress: http://hafva.blogg.se/

    Jag hade velat gå med Alma, jag tror hon hade älskat det! Får bli en annan gång.

    : D

  • Nils Åström säger:
    2012-04-02 | 23:22:13

    Ja vad kul! Roliga upplevelser det där, både för mor och barn:-)

  • Hanna säger:
    2012-04-04 | 12:29:07
    Bloggadress: http://vagtillfrihet.blogspot.com/

    sv... det är samma bok och skiva jag plöjer igenom just ju och den är så BRA tycker jag, vad tyckte du som gått igenom hela?

Kommentera inlägget här: