mindfulnessmamma

Plötsligt händer det...

Kategori: Må bra




Jag har gjort det! Mitt mål den här sommaren/säsongen var att springa 1 mil och dit nådde jag när hösten kommit. Jag gjorde det! Jag hade helt och hållet inga planer på att springa den där milen idag. Jag hade överhuvudtaget inte planerat att bege mig ut på en runda idag, utan det var en känsla som kom över mig när jag kom hem från jobbet. Jag tror att jag ska ut på en runda.... När jag startade rundan hade jag inte heller 1 mil med i planen, men rätt så snart kände jag att det kan vara idag det skulle hända.

Idag bryr jag mig inte om några tider. Jag är bara så nöjd, riktigt, riktigt nöjd över att jag nått mitt mål. Nu fick jag mersmak och vill göra det igen, igen, igen... Mot nya mål, mot nya utmaningar!

KOMMENTARER:

  • Åsa säger:
    2011-09-19 | 21:54:15
    Bloggadress: http://hafva.blogg.se/

    WOW!! Kanonbra jobbat!! Var stolt över dig!

    : D

    Kram

    Åsa

  • Jenny (blogginnehavaren) säger:
    2011-09-20 | 06:47:13
    Bloggadress: http://mindfulnessmamma.blogg.se/

    Tack Åsa!

    Ja,jag är både nöjd och stolt!

    Kram!

Kommentera inlägget här: