mindfulnessmamma

Morgonhandling

Kategori: Barn och familjeliv


Jag tycker om när jag får in flytet i sysslor som ska göras, när jag har en god planering och undviker stress. Som idag.

Idag börjar jag jobbet lite senare, lämnade barnen på skolan och istället för att handla när jag hämtat dem pasade jag på att handla innan jobbet. Det blir betydligt bättre än att åka till affären med eftermiddagströtta och hungriga barn. (Idag fick jag dessutom åka en extra vända hem och tillbaka till skolan då det visst var idrott idag och idrottskläderna var kvar hemma!)




Idag registrerade jag mig för självscanning på Kvantum och provade att använda mig av det för första gången. Så enkelt och smidigt att jag absolut kommer att fortsätta med det. Ett stort plus för den goda servicen med att komma igång med denna tjänst.

Nu ger jag mig in i en ny arbetsdag och dag i livet med allt vad det kan innbära. Jag är glad att jag är där jag är precis just nu i livet med allt jag har omkring mig, ett roligt jobb och människor jag älskar runt omkring mig.

Kommentera inlägget här: