mindfulnessmamma

Me&I höstnytt....

Kategori:



Jag har tyckt om kläderna från Me&I sedan jag kom i kontakt med dem första gången för ett antal år sedan. Det är roligt med ett märke som har fina kläder till såväl barn som vuxen. Cecilia Blankens samarbetar med Me&I även den här kollektionen och det var just från hennes kollektion jag hittade plaggen till min dotter den här gången.



CB zebra striped sweet cardi

CB zebra striped sweet cardigan föll jag för direkt jag såg den på bild! Den känns verkligen unik.

CB minisocks with zebra, 3-pack
Matchande strumpor till den blir snyggt!

Sonen var tydlig att deklarera att han varken skulle ha tröja eller byxa denna gång och så fick det bli.

creepy

Jag visade honom denna läckra tröja med skalbaggar, men han konstaterade helt sonika att det ju bara är massor av skalbaggar och att det ju inte är något märkvärdigt med skalbaggar. Punkt och slut.

Kommentera inlägget här: