mindfulnessmamma

Fredagsmys!

Kategori: Barn och familjeliv


Ett riktigt fredagsmys har vi haft, hela familjen! På eftermidagen begav vi oss mot badhuset. Jag var så trött när vi skulle åka dit, men badstunden var såväl avslappnande som uppiggande. Att bada tillsammans är ett så enkelt nöje, som dessutom inte kostar alls mycket.

Sonen har väntat på att få visa mamma hur duktig han blivit på att simma och idag var det dags. Det värmer i ett mammahjärta att se sitt barns framsteg och att se stoltheten hos sitt barn över att ha lyckats erövra ännu en färdighet.

Efter badet åt vi middag på en restaurang i närheten-riktigt lyxigt som avslutning på arbetsveckan!

Snart ska jag åka iväg mot en timmes Kreativ Dans. Det är första gången jag provar på det och jag ser verkligen fram emot det. Jag har läst en del om det och kände direkt att det är något jag vill testa. Återkommer såklart med en liten rapport om hur det var.



Kommentera inlägget här: