mindfulnessmamma

Make up och fotografering...

Kategori: Må bra



.... var eftermiddagen fylld med idag! Jag och min goda vän Sara åkte iväg till Piteå för modell före en dag. Det blev några riktigt roliga timmar tillsammans. Många glada skratt, tidvis så det tårades i ögonen. En riktigt rolig grej att göra tillsammans med en eller flera vänner.

Det var fotograferingar på löpande band i lokalen. Glädjen hos personerna som hade fotograferats kunde kännas i luften. Alla hittade bilder på sig själva de tyckte om, verkade det som. Det var några där som aldrig sminkar sig vanligtvis, inte ens använder mascara. Vilken grej att då få chansen att få make-up lagd av en make-up artist!

Min fina väninna var så vacker där hon stod modell, höggravid och strålande vacker! Vi var hela tiden med vid varandras fotograferingar och fotograferades med ett antal olika bakgrunder.

Här är ett litet smakprov från min dag framför kameran...




KOMMENTARER:

  • Marion säger:
    2011-10-07 | 22:13:42
    Bloggadress: http://marionsblogg.blogg.se/

    Fina fina du, önskar jag hade fått uppleva det där tillsammans med dig.

    Hoppas jag får se alla bilderna :)

  • Åsa säger:
    2011-10-07 | 22:16:44
    Bloggadress: http://hafva.blogg.se/

    WOW, vad snygg du är!!!

    Jag hade också velat prova på "modell för en dag", det verkar onekligen roligt!

    : D

Kommentera inlägget här: