mindfulnessmamma

Tacksamhetskalendern drar snart igång...

Kategori:


Årets tacksamhetskalender på min blogg närmar sig. På torsdag, den 1 december, startar min tacksamhetskalender här på bloggen. Varje dag fram till julafton kommer jag att skriva ett nytt inlägg, i vilken det gömmer sig någonting jag är tacksam för.





Kanske du också skulle tycka det vore trevligt och inspirerande att skriva en tacksamhetskalender i takt med att vi närmar oss jul? Gör gärna en egen och det vore roligt om du delar den med mig så jag och andra med mig får ta del av fler tacksamhetsinlägg!

KOMMENTARER:

  • Marion säger:
    2011-11-30 | 10:36:56
    Bloggadress: http://marionsblogg.blogg.se/

    Jag är med och ska skriva ett tacksamhetsinlägg varje dag fram till jul med dig!

  • Viktoriae - EN MÅ BRA BLOGG. säger:
    2011-11-30 | 11:06:22
    Bloggadress: http://viktoriae.blogg.se/

    Hej tack för din fina kommentar :) Mycket trevlig läsning på din blogg, känner igen bilden i detta inlägget, är den min? Skulle vara tacksam om du skrev ut det i så fall.. :)

Kommentera inlägget här: