mindfulnessmamma

Vad vill du skrika om?

Kategori: Allmänt


I morse läste jag i vår morgontidning om att finska skrikkören Huutajat varit på besök i vår stad i helgen och skrikit ur sig några sånger. Det är fysiskt ansträngande förklarade en av sångarna i tidningen och en timmes körsångande i sträck är vad de orkar med.

I dagens tidning var frågan till några människor på stan, Vad vill du skrika om? Ja, vad skulle du vilja skrika om?

Mer Afro Power Dance åt folket! Det är vad jag vill skrika ut efter ett härligt roligt pass på gymmet ikväll. Jag hamnar i ett flow under dessa underbara pass. Jag skulle vilja skrika om hur roligt det är och uppmana alla att prova!

Och nu kanske du undrar hur den här skrikkören låter? Här får du ett smakprov på hur det kan låta. Jag bjuder här på en annorlunda tappning av Sveriges nationalsång.






Kommentera inlägget här: