mindfulnessmamma

Mysmiddag

Kategori: Barn och familjeliv


I eftermiddag åkte dottern till en kompis och skulle stanna där över middagen. Då mannen är i Stockholm så blev det alltså jag och sonen kvar till fredagsmiddagen. Han blev väldigt glad när jag föreslog att vi skulle gå på Waldorf, en av våra favvo-restauranger i stan. Så blev det, han och jag vid ett bord för två. Det var så mysigt!



Vi inledde middagen med vitlöksbröd m aioli. Waldorf har de godaste vitlöksbröden jag någonsin ätit-och då har jag ändå provat vitlöksbröd lite här och var. Min bror som bor i Stockholm har provat vitlöksbröd på en rad olika ställen under sina år i huvudstaden och jag har än inte hört att han upptäckt något ställe som har godare än just Waldorf.

Det är guld värt att ha stunder på tu man hand med ett barn åt gången. I onsdags fick dottern ha en pappa-dag, då hon och pappa var ute och lunchade ihop och annars vara hemma och pysslade på med diverse göromål.

Kommentera inlägget här: