mindfulnessmamma

LUBU

Kategori: Barn och familjeliv


Så roligt det är med kulturevenemang!

Jag är glad att bo i en stad där faktiskt kulturlivet blommar allt mer. Jag tycker det händer mycket i vår stad. Ibland krävs det att man kollar runt lite här och var för att hitta intressanta evenemang-men vi kan då inte klaga på att det inte händer något.



Just nu är LUBU i full gång. Dottern på var en teater i dag med förskolan och imorgon ska jag och hon gå på Får i stövlar tillsammans på Norrbottens Teatern. På lördag är det jag och sonen som jag gå tillsammans, då för att se en föreställning med Ung Cirkör. Jag hade tänkt ta med mig honom imorgon också, men han tyckte inte det lät roligt alls med några får i stövlar, så han ringde mormor och morfar för att få vara där istället... Så får det bli och så bra att det går att lösa så en dag när pappan jobbar sent.

Kommentera inlägget här: