mindfulnessmamma

Kärleksbomba dig själv...

Kategori: Allmänt


ja, så lyder titeln på en bok jag har hemma just nu! Den är skriven av Nina Jansdotter, beteendevetare, coach, författare, krönikör och föreläsare. Jag har hittat några bra grupper hon har på FB också, sådana som kan ge en lite extra energi, där jag kan hitta några ord jag gillar, kanske läsa några ord som väcker goda tankar hos mig själv .



Så här ser boken ut, som en riktig karamell! Jag blir glad bara av att se på den. Jag har hållt den i min hand någon gång förut, bläddrat lite i den, men nu tänkte jag ta mig tid att bekanta mig lite närmare med den.

Jag är bäst på att vara jag.
Det är kärleksbomb 1 i boken, så sant eller hur? Jag är bäst på att vara jag och du är bäst på att vara du. Kom ihåg... tänk good enough.
Kommentera inlägget här: