mindfulnessmamma

Var ska jag börja?

Kategori: Må bra







Gillar den här bilden! Många bollar i luften, men ändå ser då så snyggt ut, kontrollerat och balanserat. Även om det finns mycket man vill göra är det faktiskt möjligt att slippa undan stress. En sak i taget är melodin.

Idag har jag så mycket jag vill göra, så mycket jag vill få gjort. Jag skulle rent av önska dygnet några fler timmar just idag, men det är ju en utopi. Så var ska jag börja? Bara välja en sak, börja med det och göra det klart. Jag vet att jag är som mest effektiv när jag gör en sak i taget, gör det ordentligt och håller mig just till den saken. När jag gör lite av en sak och lite av en annan blir det varken hackat eller malet.

Nu ser jag till att förbereda ett skåp för målning. Det ska tömmas på alla grejer som finns i det. Off I go!

Kommentera inlägget här: