mindfulnessmamma

Paket, paket...

Kategori: Barn och familjeliv


Ikväll har jag varit och hämtat ut ett paket från Me&I, innehållande lite nytt till både mig och barnen. Det är något speciellt med att hämta ut ett paket, åka hem och packa upp det nya. 

Den här toppen har jag förnyat min garderob med:



just living v-tee mom
(www.meandi.se)

Jag som har en förkärlek till ord är väldigt glad över att ord och tänkvärdheter även börjar dyka upp på kläder som smått.

De här orden pryder baksidan på den nya toppen:



Jag hittade en tröja till sonen i Me&I:s förra kollektion med texten Perfect as you are. Snygga barnkläder med kloka budskap-det gillas! Inte blev det sämre av att även jag hittade mig en top med samma text.
 
Ibland tror jag att det går i arv det där, tjusningen med shopping och tjusningen med att göra fynd. Min farmor  hade absolut de där dragen i sig och jag kan även se dem hos min kära far.  

Apropå shopping och fyndande så fyndade jag den här Katvig-klänningen med matchande tights på Bus och Rackartyg på deras REA. En webshop med roliga glada barnkläder!


Kika in om du inte redan gjort det! För övrigt ett kul namn på en shop som säljer barnkläder!


KOMMENTARER:

  • Ida-maria säger:
    2011-02-24 | 22:31:10
    Bloggadress: http://anyway.bloggsida.se/

    Jätte bra sida , ska beställa en del där ifrån jag med. Härligt med färger och mönster! :)

  • Linda Åström säger:
    2011-02-26 | 11:41:06
    Bloggadress: http://kaidara.blogg.se/

    Jag fick mitt paket igår sååå supernöjd med alla kläder

Kommentera inlägget här: