mindfulnessmamma

Hafva

Kategori: Barn och familjeliv






Vill lyfta fram den fina butiken Hafva som drivs av trevliga butiksinnehavaren Åsa!

Alltid stort engagemang och stor hjälpsamhet!
Rejäla leksaker, pedagogiska saker för barn och unika jättefina barnkläder är lite av vad jag brukar hitta där. Finns som webshop också.

Jag tycker det finns så mycket "rackel" på marknaden som riktar sig till våra barn, att jag är så glad att jag har en butik att lita på i närheten av mig. Allt som säljs på Hafva känns väldigt genomtänkt och bra!

Senast idag har jag fått tips och idéer på presenter som ledde fram till att jag hittade en present som känns helt rätt.

Ta er en titt på hemsidan eller besök butiken om du befinner dig i närheten av Luleå centrum. Ni kommer inte att bli besvikna törs jag lova!

Kommentera inlägget här: