mindfulnessmamma

Det kom en bloggaward!

Kategori: Allmänt


Idag överraskades jag med en fin bloggaward av Birgitta, verkligen roligt!
Stort tack till dig Birgitta för den!  


När man har fått den här utmärkelsen är det tänkt att man ska göra det här:

1. Klistra in awarden på din blogg
2. Tacka personen som gav dig awarden och länka till bloggen
3. Välj ut fem personer/bloggar som du vill ge awarden till
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!

Mina blogawards går till:

Birgitta- Inledningsvis vill jag ge en award åter till dig Birgitta(så klart utan krav på att du ska skicka en tillbaka än en gång), inte bara som tack, utan för att jag och mina barn fick möjligheten att lära känna dig närmare i samband med att du gjorde reportaget om oss för ganska precis ett år sedan. Jag är glad att vi fått bekanta oss med fina du! Dottern kommer ihåg dig så väl och pratar om dig då och då.  Hon har själv börjat öva mindfulness som smått nu, tillsammans med mig, och tycker ibland att "det skulle Birgitta filma". 

Åsa- det är alltid lika trevligt att besöka dig i din ljuvliga butik Hafva. Du bjuder alltid på så trevligt bemötande och är så service-minded. Att butiken dessutom erbjuder sina kunder ett fatastiskt sortiment gör ju inte saken sämre.


Hanna-som i sin bloggar om sin väg mot ett friskt liv fritt från anorexi. Jag tycker det är så bra att du bestämt dig för att ha en positiv blogg, en peppande blogg som har friskhetsperspektivet i fokus. Det är så viktigt att lyfta fram att ätstörningar inte bara drabbar unga tonårstjejer, utan att det är en sjukdom som även vuxna kvinnor och mammor kan ha.  

Marion-en av mina allra närmaste vänner som finns där i vått och torrt. Oavsett om det går långt mellan gångerna vi träffas ibland, består vänskapen. Hon skriver sin blogg i en mycket positiv anda!

Att välja livet-är en blogg där personer som är engagerade i Riksföreningen Anorexi/Bulimi-kontakts lokalavdelning i Örebro skriver om aktuella ämnen och om sin verksamhet. Ni verkar sprudla av tankar och idéer och gör ett jättejobb. Vilken bra idé att sprida detta på en blogg!



KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: