mindfulnessmamma

Ögonkakao och andra favoriter

Kategori: Inredning & Hemmet

Inredning är ett stort intresse hos mig. Det är bara det där med tiden, tiden... Men det är nog ändå så att det gäller att ta sig tiden till det som ger energi och glädje. I vardagen kommer sällan de där självklara luckorna över en då man känner att man verkligen har gott om tid. Oavsett vilket intresse det handlar om så handlar det om att ta sig tid.

Vi har nyligen gjort om hemma i vårt kök och jag är verkligen nöjd med resultatet. Ljust, vitt och luftigt med betydligt mer bänkyta än tidigare. Några detaljer som jag är särskilt nöjd med visar jag på bild här på bloggen.




Stringhylla Pocket  i svart med geishor i par som har sällskap av tre grå Iittala-lyktor. På raden längst ner två Lisa Larsson figurer som jag har fått av min mor. Skulle gärna vilja ha någon fler Lisa Larsson, varför inte en tax eller två ?





Äntligen en självklar plats för Olle Eksells kakaoögon! Svart ram mot vit vägg blev jag mycket nöjd med. Barnen frågar sig emellanåt om de där ögonen alltid måste stirra på oss?

KOMMENTARER:

  • Stina säger:
    2010-10-25 | 21:58:23

    Åh, så fint! Jag kan bara gissa att resten av inredningen är lika fin! Hoppas allt är bra...kram

Kommentera inlägget här: