mindfulnessmamma

Fotbollsmamma

Kategori: Barn och familjeliv

 
 
Sommaren är här och med den är fotbollssäsongen i full gång. Båda barnen spelar fotboll för fullt, men mest fotboll är det för sonen. För mig är det också fullt upp med fotboll-som fotbollsmamma. Jag vill se alla matcher jag bara kan se och tycker verkligen att det är så, så roligt!
 
 
 
Dottern står gärna i mål, både på träningar och matcher!
 
 

Sonen har sin plats på yttermittfältet och är en riktig slitvarg. Det är verkligen roligt att se hur träning ger färdighet och hur barnen utvecklas.
 
Det är värt allt att få se barnen ha roligt med sina lagkompisar! Jag ser fram emot att stå vid sidan av planen ännu fler matcher under sommarens gång och heja. Det är en sann glädje.
 
En stor eloge till alla de ledare som gör detta möjligt-de gör ett fantastiskt jobb. Min man är en av dem. Han är fantastiskt och ägnar så mycket tid till ungdomsidrotten, såväl inom fotbollen som innebandyn. Eldsjälar behövs!
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: