mindfulnessmamma

Kvällens 3 positiva

Kategori:


Nu är det dags igen. Jag tror att det skulle pigga upp i trötthets- och huvudvärkstider, att fokusera på något positivt mitt bland sådant som känns tungt. Det för något gott med sig.

Kvällens 3 positiva återkommer på min blogg då och då.

Det är är kvällen 3:

1. Hjälpsamhet. Till exempel att min pappa hämtade dottern från träningen när jag låg hemma och vilade.

2. Ett barns stolthet och glädje. Sonen sprang sitt livs längsta lopp och kom hem, glad och märkbart stolt.

3. Stöd och pepp. Min man är fantastisk på att stötta och peppa mig!


Sov gott! Det kommer jag att göra! Jag somnar med vetskapen att det finns guldkorn, trots att de kanske just nu är något svårare att finna. Därmed inte sagt att de är färre.



KOMMENTARER:

  • Fredrik L säger:
    2013-05-17 | 00:35:10

    <3

Kommentera inlägget här: