mindfulnessmamma

Tacksam

Kategori: Allmänt

 
 
Idag har jag haft huvudvärk/migrän från morgon till kväll. Blev värre ju längre dagen led och när jag kom hem blev det än värre. Migräntabletter, resorb, vatten och vila har gjort det något bättre.
 
 
 
 
Jag känner mig tacksam över att ha haft möjligheten att vila här hemma och att min snälla far ryckte in och hämtade dottern från träningen så jag kunde stanna hemma och vila. De är hemska de här dagarna när det blir så här. Det är en plåga bara att ha på sig glasögon. Vanligt prat liksom ekar i mitt huvud. Lyckligtvis vet jag att det går över.
 
Imorgon är en annan dag och jag hoppas att den kommer att bli mycket, mycket bättre!
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • EcoMaria säger:
    2013-03-07 | 22:38:44
    Bloggadress: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.se/

    Ja det hoppas jag med.
    Visst är det du Jenny som lämnat kommentarer hos mig? De kommer bara per email och inte upp i bloggen, konstigt.
    Godnatt!

    Svar: Yes-jag har har varit och hälsat på dig! =)
    Mindfulnessmamma

Kommentera inlägget här: