mindfulnessmamma

Bokbeställning

Kategori: Mindfulnessmammans boktips

 
 
Ikväll har jag beställt två böcker som kommer att finnas hos mig lagomt till jag kommer hem från påsklovet i Kåbdalis.
 
 
Den första, Drunkna inte i dina känslor-en överlevnadshandbok för sensitivt begåvade, läste jag om redan igår på en internetbokhandel, men efter att ha fått tips av den både av en bloggläsare och av en annan person bestämde jag mig för att beställa den. Den verkar absolut vara en bok för mig! Förresten, gillar begreppet sensitivt begåvade.
 
 
 
 
 



Förordet från boken berättar en del om vad boken handlar om:
 
 
 
 
Jag har också beställt den här boken som också verkar väldigt bra! Den har jag också fått tips om.
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Silverglitter säger:
    2013-03-30 | 07:38:39
    Bloggadress: http://silverglittrande.blogspot.com

    "Sensitivt begåvad", ja, det var ett fint uttryck!

    Av någon anledning har dina kommentarer hos mig fastnat i skräppostfiltret, så jag hittade dem först idag. Tack!

Kommentera inlägget här: