mindfulnessmamma

Tänkvärdheter och tack

Kategori: Allmänt

 
 
Naturligtvis är det trevligt att få kommentarer på bloggen, roligt att ha kontakt med de som läser och jag har verkligen haft turen att ha bra kontakt med många bloggläsare! Så varma personer det finns!
 
Jag har en trogen läsare som ofta delar med sig av sina funderingar och gärna reflekterar kring mina inlägg. Tack för det Jota! Dina ord gör mig verkligen glad. Jag blev så otroligt, otroligt glad igår när jag läste hennes senaste kommentar!
 
 
Jag har sagt det förut och det tål att upprepas många gånger
Om det fanns fler i världen som var som du är skulle världen se helt annorlunda ut mot nu.
Då skulle många människor slippa uppleva psykisk ohälsa det är iaf jag helt övertygad om.
Ja vi är starka ihop och livet är så mycke lättare och underbarare när vi lyssnar på oss själva och inte styrs av tvångstankar och inre röster.
Du är så underbar sluta aldrig att vara du.
 
 
Jag måste läsa orden igen och igen. Tänk att någon verkligen tänker det om mig! Stort. Men så sant, vi är starka ihop. Vi ska lyssna till oss själva och göra oss fria från tvångstankar och inre röster som talar om för oss att vi ska göra si eller så, att livet måste levas efter strikta regler.
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: