mindfulnessmamma

Hej-nu är jag tillbaka!

Kategori: Allmänt

 
 
Jag är tillbaka från semestern och sommarlovet från bloggen är över! Jag har haft två underbara veckor fyllda av umgänge med familjen, sol, bad (helt utan kroppsnojor eller våndor över att visa mig i bikini eller fokus på hur jag ska sitta för se så "bra" ut som  möjligt), nya möten med både människor och omgivningar, god mat, avkoppling, läsning med mera, mer mera. Dagarna har varit fyllda med värme, precis som jag vill ha det på sommaren när jag reser! Det har minst varit 35 grader varmt och det har känts nödvändigt att ta ett dopp för att svalka sig.
 
 
 
Jag har helt haft semester från mobiltelefon och internet-känns riktigt skönt! Telefonen har legat hemma på köksbänken-avstängd. Jag varit så gott som helst frånkopplat från nyhetsflödet. Riktig semester. Riktig avkoppling.
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • En flicka som är stark säger:
    2013-07-30 | 16:55:53
    Bloggadress: http://jessi91.spotlife.se

    Så härligt att läsa hur bra du har haft det :)

Kommentera inlägget här: