mindfulnessmamma

Plötsligt händer det-mer pengar rullar in!

Kategori: Ätstörningar

 
 
Min insamling till Anorexi/Bulimi-kontakt nådde sitt mål inom den tid jag hade uppsatt för målet på 5000 kr. Lite mer därtill samlades till och med in.
 
Jag tyckte att jag hade ett högt uppsatt mål och trodde nog inte riktigt på att det skulle gå vägen. Men det gick!
 
 
 
Idag blev jag så glad, så glad när jag såg att det hade kommit in ytterligare hundralappar och nu har 5600 kr kommit in till insamlingen jag har startat. Jag blir så glad när jag tänker på det.
 
Alltså måste det finnas många därute som tycker att det jag och många andra i ABK jobbar med är väldigt viktigt. Det finns alltså många som vill stötta den lokalavdelning jag är ordförande och kontaktperson i. Stort, väldigt stort för mig.
 
Tack storebror för din senaste donation och återigen alla er andra som under insamlingen bidragit. Målet är som sagt nått, men insamlingen är fortfarande öppen och det finns möjlighet att donera.
 
Var rädd om er och glöm inte-det finns en väg ur ätstörningshelvetet. Trots tvivel, trots rädslor, trots all ångest. Det är möjligt att komma till den friska sidan. Det går att bli fri. I promise.
 
 

KOMMENTARER:

  • Sophia säger:
    2013-01-30 | 13:30:19
    Bloggadress: http://www.soophiiiaa.devote.se

    Sv:
    Min mage har blivit bättre nu, den är inte helt återställd, men på bättringsvägen ;)

    Jag brukar inte variera det jag äter så ofta :P Det blir mycket kött, kyckling och fisk ^^ hehe
    Men det har egentligen inget med äs att göra. Jag åt mycket av dessa livsmedel innan äs ;)
    Men jag ska försöka variera något i alla fall! ;) Kanske äta något annat än potatis, typ ta bulgur ibland osv.

    Ha det bra! :)

Kommentera inlägget här: