mindfulnessmamma

Lite ABK-arbete

Kategori: Allmänt, Ätstörningar

 
Idag ägnar jag några stunder åt lite ABK-arbete, en halvårsrapport som ska skrivas, några mail som ska skickas, möten som ska planeras in. Jag känner att jag ligger lite efter. Det är ingenting jag tycker om att känna då jag vill känna mig i fas med tiden och i fas med arbetsuppgiter som finna att göra. Ibland är det ändå så här och jag försöker påminna mig om att det lätt kan bli så här i en liten lokalavdelning som har få engagerade.
 
Luleåbor, ni som bor i Luleå med omnejd, hela Norrbotten inräknat-ni behövs! Har du erfarenhet av en ätstörning, men är frisk idag? Har du erfarenhet av att vara anhörig/närstående till en person som varit drabbad av en ätstörning? Eller kanske känner du att du ändå skulle vilja vara en del av Riksföreningen Anorexi/Bulimi-kontakts just nu nordligaste lokalavdelning i Luleå? Skicka iväg ett mail till [email protected] Du behövs i vårt viktiga arbete!
 
 
 
Kommentera inlägget här: