mindfulnessmamma

Ett nytt år

Kategori: Må bra



Igår hade jag en fantastisk nyårsafton med så mycket gott och så trevligt sällskap.

Jag ser fram emot det nya året! Det känns spännande! Jag avger inga nyårslöften men jag har tänkt kring olika mål. Jag har för mig själv bestämt mig för att fokusera på särskilda mål under det kommande. En del mål är redan uppsatta som jag ska fortsätta sträva mot, en del är nya utmaningar jag vill anta.

Välkommen 2013! Jag ska göra allt jag kan för att följa mitt hjärtas drömmar.

 

KOMMENTARER:

  • Johanna säger:
    2013-01-01 | 15:56:20
    Bloggadress: http://johanna.livskick.nu

    Tack för din varma kommentar till min nyårskrönika! Hoppas att ditt 2013 blir det bästa året hittills! Kram

    Svar: Tack-detsamma önskar jag dig!
    Mindfulnessmamma

Kommentera inlägget här: