mindfulnessmamma

Inspiration och pepp

Kategori:

 
 
Fick ett trevligt mail från gymmet idag och valde direkt ut några favoriter som känns väldigt talande för mig och min relation till träningen:
 
  • Det enda dåliga träningspasset är det som aldrig blev av. – Okänd
  • Du får inte alltid det du önskar utan det du arbetar för! – Okänd
  • Tänker du att ett 20-minuters träningspass inte gör någon skillnad? Det är då klart bättre än ett 0-minters träningspass. – Okänd
 
Lite som jag tänker kring min löpträning. Varje kilometer räknas och en är bit på vägen mot målet.
 
 
Man kan så mycket mer än man många gånger tror. Det handlar om att bestämma sig.
 
  • Om du verkligen vill göra något, kommer du att hitta ett sätt. Om du inte vill, kommer du att hitta en ursäkt. – Jim Rohn
 
Ibland är det värt att fundera över om du verkligen, verkligen vill sträva mot det mål du satt upp dig själv? Eller önskar du bara att du skulle vilja? Det kanske är något helt annat du innerst inne vill för stunden och då är det snarare det du bör lägga ner tiden på.
 
 

KOMMENTARER:

  • Jota säger:
    2013-02-08 | 14:40:29

    Ja så är det om önskan och viljan vill åt samma håll får vi kraft att arbeta för att nå våra mål, och då kan vi lyckas med det oavsett vad det är. Det viktiga är att man är ärlig mot sig själv med vad man verkligen vill.

    Hoppas era chokladbollar blir bra och att ni får en mysig chokladbollensdag!

    Ha en fin helg!
    Lev väl och njut av stunden!
    Kram lilla jag

Kommentera inlägget här: