mindfulnessmamma

Hello friday!

Kategori: Allmänt

 
 
Den här dagen började med en kort joggingrunda i den sköna morgonluften. Blev påmind om hur pass mycket jobbigare det är att springa utomhus än på löpbandet, kanske i synnerhet också i vintertid med en massa snö.
 
 
 
 
Uppfriskande och härligt var det i alla fall!
 
Är inne i en riktigt bra period. Harmoni, inspiration, motivation och en massa andra bra känslor har jag inom mig. Jag känner mig peppad inte bara inför löpning, utan även inför andra saker i min tillvaro.
 
Ha en skön helg alla bloggläsare och vänner.
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Helle säger:
    2013-02-01 | 14:00:35
    Bloggadress: http://helleshorna.blogspot.se/

    Vi har barmark här, så jag sprang utomhus för första gången på några veckor igår. Det är onekligen annorlunda mot bandet, speciellt om man springer oftare på band än utomhus! Det svåraste tycker jag är att anpassa tempot och inte dra på för hårt i början. Där gör ju bandet jobbet åt en, man bestämmer tempot och kan varken springa för fort eller för långsamt.

    Men utomhuslöpning bjuder onekligen på en annan typ av upplevelse och att springa utomhus på våren, vindstilla och 10 grader varmt... Då är löpning som allra bäst tycker jag!

    Härligt att du mår så bra Jennie! Önskar även dig en härlig helg.

    Kram

  • Helle säger:
    2013-02-01 | 14:02:36
    Bloggadress: http://helleshorna.blogspot.se/

    Nämen, Jenny heter du ju! Sorry, kaos i hjärnan gör minnet lite taskigt ;).

Kommentera inlägget här: