mindfulnessmamma

Snart ett nytt år

Kategori: Allmänt


Vi har snart ett nytt år. 2014. Året när jag ska bli trebarnsmor. Året när jag återigen ska vara föräldraledig och förmodligen njuta lika mkt som jag gjort tidigare gånger jag varit hemma. Jag har alltid trivts hemma med barnen. I hemmet. Med vardsgssysslor och vardagsrutiner. Med familjelivet. Jag har aldrig känt mig uttråkad. Aldrig rastlös. Istället tillfreds. Harmonisk. 

År 2014 är året när bloggen flyttar till Livskick. Det känns bra att bli en del av gemenskapen där. Jag hoppas verkligen, verkligen att alla mina bloggläsare följe med mig dit. 

Imorgon är det nyårsafton. Vi firar i Kåbdalis. I lugnet. Jag mår gott. 

Var rädda om er. Imorgon avger jag inga löften. Jag fortsätter mot mina mål. Nya mål. Mål som kvarstår. 




KOMMENTARER:

  • jota säger:
    2013-12-30 | 20:57:49

    Det låter som att du kommer få ett bra 2014. Jag delar helt din känsla av att vara föräldraledig. Att leva i ett land där man har möjligheten att vara hemma med barnen så pass länge är en gåva.
    Kul att du flyttar över till livskicks blogg jag tror det blir toppen ytterligare en klok, inspirerande, engagerad, varm och ödmjuk person på livskick.
    Nej nyårslöften är inte min grej men målet är att bli helt fri från min ätstörning till sommaren och sedan njuta av livet resten av tiden.
    Ha nu ett riktigt fint, lugnt och mysigt slut på 2013 och ett gott nytt 2014.
    Stor kram och ett innerligt tack för en fantastisk blogg/ Jota

    Svar: Tack för kommentaren och för återigen fina ord! Det gör mig verkligen glad. Då ses vi vidare på Livskick inom kort!
    Mindfulnessmamma

  • Marion säger:
    2013-12-30 | 21:32:13

    Klart vi följer med!

    Svar: Tack och välkommen att hänga med!
    Mindfulnessmamma

  • Johanna säger:
    2013-12-30 | 21:33:21

    Självklart följer jag med din blogg när du flyttar!!
    Tack för i år, och tack för att du tar dig tid att dela med dig av dina tankar. Gott nytt år! Kram!

    Svar: Tack snälla du återigen! Tack för att du skänker mig glädje med dina fina ord så ofta. Kram!
    Mindfulnessmamma

  • Jessika säger:
    2014-01-02 | 13:15:53

    Önskar dig ett innehållsrikt år! Ser fram emot att fortsätta läsa din blogg. För min egna del önskar jag att år 2014 komma närmare mina mål att jobba för barnens rätt i samhället.
    Stor varm kram till dig

    Svar: Lycka till med det! Vi ses på Livskick!
    Mindfulnessmamma

Kommentera inlägget här: