mindfulnessmamma

Nya kapitel att skriva

Kategori: Allmänt


Det är ingen hemlighet att jag skriver på en bok. Fast beslutsam om att en dag hålla den i min hand. Boken med titeln som känns helt rätt och med mitt namn på framsidan.

När jag är hemma igen från påskledigheten ska jag skriva vidare. Jag har nya kapitel som ska skrivas. Nya ord som måste med i berättelsen som växer fram. Det här arbetet har tagit lägre tid att jag både planerat och trott. Nu tänker jag att det får ta den tid som krävs för att berättelsen ska kända hel och färdig.

Att ge ut en bok är ett av mina stora mål. En dröm som funnits med i många år. Manuset som växer fram började som ett frö för flera år sedan. Jag ser fram emot den dag det har grott och står i full blom.

Det har slagit rot för länge, längesedan.




Kommentera inlägget här: