mindfulnessmamma

Hjälp mig att hjälpa-än finns det tid kvar!

Kategori: Allmänt

 
Kära vänner, familj och kollegor.

Jag har skapat en insamling för en utvald organisation som jag gillar och jag hoppas att du vill hjälpa mig. Den organisationen är Riksföreningen Anorexi/Bulimi-kontakt.

Jag tvivlade och jag kände hopplösheten. Jag trodde till slut inte längre att det kunde gå att bli helt frisk och fri från en ätstörnng. Jag började ställa in mig på att mer eller mindre leva med sjukdomen resten av livet.

Jag vet idag att jag hade fel. Idag mår jag bra, lever ett bra liv, tycker om mig själv och accepterar mig själv precis för den jag är. Jag är frisk och fri och maten och kroppen är inte längre mina fiender.

Idag arbetar jag själv för Riksföreningen Anorexi/Bulimi-Kontakt i Luleå. Jag vill ge hopp till sjuka och deras anhöriga. Jag vet att man kan bli frisk och fri, men jag vet också att det är många som tvivlar på att det verkligen är möjligt. Idag vet vi att dryga 130 000 människor i Sverige lider av en ätstörning. Mörkertalet är stort.

Insamlingen pågår i 37 dagar till och jag har kommit en god bit på vägen mot målet på 5000 kr. Hjälp mig att hjälpa och kom ihåg att varje litet bidrag är så värdefullt. Här hittar du insamlingen.
Kommentera inlägget här: