mindfulnessmamma

Hjälp Anorexi/Bulimi-kontakt att hjälpa!

Kategori: Allmänt

 
Min insamling som jag har startat upp till förmån för Anorexi/Bulimi-kontakt Luleå växer! Målet är att få ihop 5000 kr innan insamlingstiden är slut. Idag återstår 58 dagar och nästintill 2/5 av insamlingsmålet är uppnått.
 
 
 
Varje krona är betydelsefull och hjälper oss att hjälpa.
 
Jag precis som många andra i Riksföreningen Anorexi/Bulimi-kontakt har egen erfarnhet av ätstörningar. Idag är jag frisk idag och lever ett bra liv. Jag tvivlade, många som är sjuka idag tvivlar. Det är så svårt att tro att man verkligen kan bli fri från sjukdomen när man är mitt i det. Idag vet jag att det går. Jag är till och med övertygad då jag vet att svårigheter kan övervinnas och till och med kan göra en starkare.
 
Jag vet också hur viktigt stödet är. Under lång tid kan man behöva stöd och vägledning på sin väg mot det friska livet. Vill du hjälpa oss att hjälpa? Här hittar du till insamlingen.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: