mindfulnessmamma

I'm on my way

Kategori: Må bra

 
 
Älskar den här låten. Verkligen älskar. Den ger mig styrka. Kraft. Kämparglöd.
 
 
 
Och idag passar den in så bra. Den hör ihop med den här dagen. Jag är på rätt väg.
 
Det gäller hela tiden att välja rätt. Ibland behöver jag en spark i baken. Ett riktigt wake-up-call. Ibland behöver jag tänka till och verkligen stanna upp. Våga se. Livet är skört och det måste man vara rädd om. Värna om. Jag är ingen övermänniska och ibland måste jag påminna mig om det. Jag är inte gjord av sten, inte alls faktiskt.
 
Nu fokuserar jag framåt. Framåt, framåt i nuet.
 
 

KOMMENTARER:

  • Johanna säger:
    2012-10-08 | 08:30:05

    Jag har aldrig lyssnat, verkligen lyssnat, på den här låten, men visst ger den en känsla av kraft. Den tar jag med mig idag!

Kommentera inlägget här: