mindfulnessmamma

Supersnabb skoshopping

Kategori:


I eftermiddag lyckades jag med att handla fem par skor på förmodligen mindre än 15 minuter. Så skönt, så smidigt och till bra priser! Tre gympaskor och två sandaler rikare och ett antal kronor fattigare gick jag och barnen iväg från Stadium.





Så fantastiskt när man får så väldigt bra hjälp också av en kunnig, hjälpsam och riktigt engagerad säljare. Just skor handlar jag gärna på detta viset, i synnerhet gör jag så när det kommer till barnskor. Det ska göras och det kan göras fort och ändå bli så bra.



KOMMENTARER:

  • Helle säger:
    2012-05-25 | 22:38:29
    Bloggadress: http://bullochjag.blogspot.com

    Vi ska försöka klämma in skoshopping i morgon mellan ett 4-årskalas och en grillkväll. Tittade under mina promenadskor av en slump igår och insåg att halva sulan var nedsliten. Med löparskor är jag noga, med gåskor inte lika noga märker jag ;).

    Hela familjen ska dessutom ha sandaler, så jag hoppas på en lika smidig och snabb skoshopping som din!

Kommentera inlägget här: