mindfulnessmamma

Fredag, fredag...

Kategori: Allmänt



.... ja, det känns så skönt med fredag idag!

En ledighelg med barnen och utan större planer,
härligt att ha dagar oplanerade,
men visserligen är ju även det en plan.

Hunnit hem och landa,
prata lite om morgonen och dagen som varit
och nu ska jag och dottern bege oss iväg till stan.
Det är dags för henne att besöka frissan.

Det enda som inte känns tipptopp är min mage,
då jag ätit ett bakverk som uppenbarligen inte var laktosfritt,
trots att jag fick berättat för mig att det var så.
Inte kul när det blir så, men bara stå ut.
Lyckligtvis vet jag att det går över.





KOMMENTARER:

  • Helle säger:
    2012-05-04 | 16:55:59
    Bloggadress: http://bullochjag.blogspot.com

    Vi har i stället lyckats proppa in en hel del aktivitetsplaner den här helgen, men det ska likväl bli härligt att vara lediga hela familjen förstås.



    Jag försökte själv agera frisör och kapa sonens lugg häromdagen. Låt mig säga såhär: Det gör jag inte om. Efter att ha mutat honom med en Legomodell fick jag raka av hela håret med rakapparat i stället...

  • Sofia säger:
    2012-05-04 | 21:19:37
    Bloggadress: http://husetpaon.blogspot.com

    Det där med allergier och intolleranser är irriterande speciellt då man blir lurad, eller den som erbjuder fikat inte vet nog mycket om allergier. Ludvig är mjölkallergiker, jag litar verkligen inte på någon. Inte ens vår egen släkt. :D Haha HA en fantastisk helg :)

Kommentera inlägget här: