mindfulnessmamma

Frågor som får mig att reflektera

Kategori: Ätstörningar


Jag tänker mig att jag ska svara på bloggläsares frågor snabbt, men nu blev det inte så denna gång. Jag behöver ta mig tid att reflektera ibland, att fundera, att formulera och vill inte skriva några snabba rader i all hast. Frågor som kommer handlar om min historia, om ätstörningar och hur jag tillfrisknade, hur jag värjer mig mot allt i media etc som finns idag.





 Frågor jag får gör att jag reflekterar över allt som har varit, det som faktiskt präglat mig, hur det faktiskt gjort att jag verkligen vet hur jag vill leva och hur jag inte vill leva, alldeles säkert mycket tydligare än jag hade vetat om jag inte gått igenom det jag gjort.

Välkommen med era frågor, jag svarar mer än gärna!


KOMMENTARER:

  • Åsa säger:
    2012-05-17 | 21:50:52
    Bloggadress: http://hafva.blogg.se/

    Mycket kloka ord, igen!

    : )

    Sv; ja varför blir det stökigt igen, trots att man rensat och har gjort snyggt??!.. fattar inte..

Kommentera inlägget här: